+420 730 515 429 po-čt 7-15:30, pá 7-15:00

cs en
Kategorie

Všeobecné obchodní podmínky MO

TommiLand (https://www.tommiland.cz/)

OBCHODNÍ PODMÍNKY

Tyto obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodu Tommiland provozovaném společností Tommi CZ, s.r.o. od 1.1.2019.

Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího, kterým je společnost Tommi CZ, s.r.o. , se sídlem Za Nádražím 2569, 39701 Písek IČ: 26095700, zapsaná u Krajského soudu v Českých Budějovicích, oddíl B., vložka 13706 a kupujícího (koncový zákazník, podnikatel).

Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky. Je-li smluvní stranou koncový zákazník, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami občanským zákoníkem (č. 89/2012 Sb.) a zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.). Je-li smluvní stranou nikoli koncový zákazník, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami občanským zákoníkem (č. 89/2012 Sb.).

Veškeré nabízené zboží pochází od autorizovaných dovozců a distributorů pro ČR. Je standardní kvality a je na něj poskytována plná záruka dle platných legislativních předpisů a dle záručních podmínek výrobce či dovozce.

Akční internetové nabídky jsou určeny pouze pro koncové zákazníky (soukromé osoby). Neplatí pro fyzické osoby, které zboží nakupují v rámci své obchodní či podnikatelské činnosti.


 

Vymezení pojmů

Prodávající je společnost Tommi CZ, s.r.o., sídlem: Za Nádražím 2569, 39701 Písek IČ: 26095700, zapsaná u Krajského soudu v Českých Budějovicích, oddíl B., vložka 13706.

Zákazníkem našeho internetového obchodu je kupující. Vzhledem k platné právní úpravě se rozlišuje kupující, který je spotřebitelem (koncový zákazník) a kupující, který spotřebitelem není (podnikatel).

Spotřebitel -   pro účel těchto obchodních podmínek je každý člověk, který mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání uzavírá smlouvu s podnikatelem nebo s ním jinak jedná.

Podnikatel - pro účel těchto obchodních podmínek je každý člověk, který není spotřebitelem.  Za podnikatele se považuje také každá osoba, která uzavírá smlouvy související s vlastní obchodní, výrobní nebo obdobnou činností či při samostatném výkonu svého povolání, popřípadě osoba, která jedná jménem nebo na účet podnikatele


 

Kupní smlouva

Kupní smlouva vzniká okamžikem odeslání objednávky kupujícím. Prodávající potvrdí objednávku kupujícímu informativním e-mailem. Potvrzení však na vznik smlouvy nemá vliv. Kupní smlouvu lze měnit či upravovat pouze na základě dohody mezi prodávajícím a kupujícím, nebo na základě zákonných důvodů. Uzavřením kupní smlouvy kupující stvrzuje, že se seznámil a souhlasí s obchodními podmínky v plném rozsahu.

Uzavřením kupní smlouvy kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami, včetně reklamačního řádu, a že s nimi souhlasí. Na tyto obchodní podmínky a reklamační řád je kupující dostatečným způsobem před vlastním uskutečněním objednávky upozorněn a má možnost se s nimi seznámit.

Běh lhůty pro vyřízení reklamací je pozastaven v případě, že prodávající neobdržel veškeré podklady potřebné pro vyřízení reklamace (části zboží, jiných podkladů apod.). Prodávající je povinen si vyžádat doplnění podkladů od kupujícího v nejkratší možné době. Lhůta je od tohoto data pozastavena až do dodání vyžádaných podkladů kupujícím.

Prodávající si mimo jiné vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část před uzavřením kupní smlouvy, na základě dohody s kupujícím, v těchto případech: zboží se již nevyrábí nebo nedodává nebo se výrazným způsobem změnila cena dodavatele zboží. V případě, že Kupující zaplatil již část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka převedena zpět shodnou formou, jakou byla provedena úhrada, pokud se prodávající a kupující nedohodou jinak, a k uzavření kupní smlouvy tak nedojde.

Na dárky, které jsou poskytovány zcela zdarma, nelze uplatňovat jakákoliv práva spotřebitele. Takové zboží splňuje podmínky Darovací smlouvy a veškeré normy dle platné legislativy ČR.


 

Způsob platby

Platbu za zboží je možné provádět v rámci České republiky následujícími způsoby:

1)  Dobírka  

Platíte až při převzetí zboží. Při dopravě PPL je možno platit v hotovosti nebo platební kartou, při dopravě Českou poštou pouze v hotovosti.

2)  Předem - bankovním převodem

Po odeslání objednávky Vám bude na Váš email zaslána faktura k platbě převodem s platebními údaji (nejpozději druhý pracovní den od objednání). Zboží je odesláno po připsání částky na náš účet. Vzhledem k bankovním převodům může připsání trvat 1 – 3 pracovní dny.

3)  Hotově 

Platba v hotovosti je možná pouze při osobním odběru v centrálním skladu společnosti.

4)  Platební kartou on-line

Přijímáme karty VISA, VISA Electron, MasterCard a Maestro. Dále je možné platit i rychlým bankovním převodem, anebo Apple Pay. Tento způsob platby je velice pohodlný a bezpečný (3D Secure řešení). Více informací ZDE.


Platbu za zboží je možné provádět v rámci Slovenska následujícím způsobem:

5)  Předem - bankovním převodem

Po odeslání objednávky Vám bude na Váš email zaslána faktura k platbě převodem s platebními údaji (nejpozději druhý pracovní den od objednání). Zboží je odesláno po připsání částky na náš účet. Vzhledem k bankovním převodům může připsání trvat 1 – 3 pracovní dny.


 

Způsob dopravy

Zboží zasíláme v rámci České republiky následujícím způsobem:

 

1) Osobní odběr – 0,- Kč

Tommi CZ s.r.o., Za Nádražím 2569, Písek 397 01 ZDE.

Otevírací doba skladu je pouze v pracovní dny od 7 do 16 hod (v pátek do 15:00 h). V případě osobního odběru vyčkejte, prosím, na předchozí potvrzení emailem, že je Vaše objednávka připravena k odběru.

Úhradu objednávky lze provést na místě pouze v hotovosti, platební karty nepřijímáme. Děkujeme za pochopení.

 2) Přepravní službou:

PPL balíková doprava – platba převodem, anebo skrze platební bránu – 90,- Kč

Po odeslání objednávky obdržíte e-mail s potvrzením objednávky, jehož součástí jsou i platební pokyny, na základě kterých prosím proveďte platbu. Zboží je odesláno po připsání částky na náš účet. Vzhledem k bankovním převodům může připsání trvat 1 – 3 pracovní dny.

  • Doprava v pracovní dny do 24 hodin od expedice (pokud nenastane výjimečná situace na straně přepravce)
  • Doprava zdarma při objednávce nad 1099 Kč s DPH (platí pouze pro MO zákazníky)
  • Tímto způsobem nelze přepravovat akvária, nadrozměrné klece, sklo a jiné zboží křehké povahy případně jiné neskladné nebo těžké zboží

Vyhledání zásilky je možné ZDE.

 

PPL balíková doprava – platba dobírkou – 125,- Kč

  • Doprava v pracovní dny do 24 hodin od expedice (pokud nenastane výjimečná situace na straně přepravce)
  • Doprava zdarma při objednávce nad 1099 Kč s DPH (platí pouze pro MO zákazníky)
  • Platba dobírkou v hotovosti nebo platební kartou při převzetí
  • Tímto způsobem nelze přepravovat akvária, nadrozměrné klece, sklo a jiné zboží křehké povahy případně jiné neskladné nebo těžké zboží

Vyhledání zásilky je možné ZDE.

 

GEIS paletová přeprava – platba převodem, anebo skrze platební bránu – 345,- Kč

Po odeslání objednávky obdržíte e-mail s potvrzením objednávky, jehož součástí jsou i platební pokyny, na základě kterých prosím proveďte platbu. Zboží je odesláno po připsání částky na náš účet. Vzhledem k bankovním převodům může připsání trvat 1 – 3 pracovní dny.

  • Doprava v pracovní dny do 24 hodin od expedice
  • Tímto způsobem přepravujeme akvária, nadrozměrné klece, sklo a jiné zboží křehké povahy případně jiné neskladné nebo těžké zboží

Vyhledání zásilky je možné ZDE.

 

GEIS paletová přeprava – platba dobírkou – 380,- Kč

  • Doprava v pracovní dny do 24 hodin od expedice (pokud nenastane výjimečná situace na straně přepravce)
  • Platba dobírkou v hotovosti nebo platební kartou při převzetí
  • Tímto způsobem přepravujeme akvária, nadrozměrné klece, sklo a jiné zboží křehké povahy případně jiné neskladné nebo těžké zboží

Vyhledání zásilky je možné ZDE.

 

Česká pošta balík do ruky (do 30kg) – platba převodem, anebo skrze platební bránu – 129,- Kč

Po odeslání objednávky obdržíte e-mail s potvrzením objednávky, jehož součástí jsou i platební pokyny, na základě kterých prosím proveďte platbu. Zboží je odesláno po připsání částky na náš účet. Vzhledem k bankovním převodům může připsání trvat 1 – 3 pracovní dny.

  • Doprava v pracovní dny do 24 hodin od expedice (pokud nenastane výjimečná situace na straně přepravce)
  • Doba uložení na Vaší poště 7 dní od prvního pokusu o doručení
  • Tímto způsobem nelze přepravovat akvária, nadrozměrné klece, sklo a jiné zboží křehké povahy případně jiné neskladné nebo těžké zboží

Vyhledání zásilky je možné ZDE nebo na lince pro zákaznický servis 840 111 244.

 

Česká pošta balík do ruky (do 30kg) – platba dobírkou – 173,- Kč

  • Doprava v pracovní dny do 24 hodin od expedice (pokud nenastane výjimečná situace na straně přepravce)
  • Doba uložení na Vaší poště 7 dní od prvního pokusu o doručení
  • Platba dobírkou v hotovosti při převzetí
  • Tímto způsobem nelze přepravovat akvária, nadrozměrné klece, sklo a jiné zboží křehké povahy případně jiné neskladné nebo těžké zboží

Vyhledání zásilky je možné ZDE nebo na lince pro zákaznický servis 840 111 244.

 

Česká pošta balík na poštu (do 30kg) – platba převodem, anebo skrze platební bránu – 119,- Kč

Po odeslání objednávky obdržíte e-mail s potvrzením objednávky, jehož součástí jsou i platební pokyny, na základě kterých prosím proveďte platbu. Zboží je odesláno po připsání částky na náš účet. Vzhledem k bankovním převodům může připsání trvat 1 – 3 pracovní dny.

  • Doprava v pracovní dny do 24 hodin od expedice (pokud nenastane výjimečná situace na straně přepravce)
  • Doba uložení na Vaší poště je 7 dní a lze prodloužit až na 15 dnů 
  • Tímto způsobem nelze přepravovat akvária, nadrozměrné klece, sklo a jiné zboží křehké povahy případně jiné neskladné nebo těžké zboží

Vyhledání zásilky je možné ZDE nebo na lince pro zákaznický servis 840 111 244.

 

Česká pošta balík na poštu (do 30kg) – platba dobírkou – 163,- Kč

  • Doprava v pracovní dny do 24 hodin od expedice (pokud nenastane výjimečná situace na straně přepravce)
  • Doba uložení na Vaší poště je 7 dní a lze prodloužit až na 15 dnů 
  • Platba v hotovosti při převzetí na poště (anebo kartou, pokud to pošta umožňuje) 
  • Tímto způsobem nelze přepravovat akvária, nadrozměrné klece, sklo a jiné zboží křehké povahy případně jiné neskladné nebo těžké zboží

Vyhledání zásilky je možné ZDE nebo na lince pro zákaznický servis 840 111 244.

 

Zboží zasíláme v rámci EU následujícím způsobem:

PPL do SK – platba převodem – 220,- Kč za balík do 30 kg (nevztahuje se na atypické, těžké, křehké a nadrozměrné zásilky, které nemohou být balíkem poslány)

Do ostatních členských států EU - cena přepravy na vyžádání (kontaktujte prosím naše exportní oddělení na export@tommicz.eu

Po odeslání objednávky Vám bude na Váš email zaslána faktura k platbě převodem s platebními údaji (nejpozději druhý pracovní den od objednání). Zboží je odesláno po připsání částky na náš účet. Vzhledem k bankovním převodům může připsání trvat 1 – 3 pracovní dny.

  • V případě zájmu o zboží velkého objemu a formátu, či křehké povahy (voliéry, klece na fretky, akvarijní komplety apod.), které musí být expedována na polopaletách a paletách, prosím kontaktujte naše exportní oddělení na export@tommicz.eu 

 

Zboží velkého objemu a formátu či křehké povahy (voliéry, klece na fretky, akvarijní komplety apod.) přepravujeme pouze po ČR vlastní dopravou (platí pouze pro VO zákazníky) při pravidelných rozvozech nebo přepravní službou GEIS.

Prodávající si vyhrazuje právo na změnu dopravní společnosti pokud to charakter, rozměr nebo váha zboží vyžaduje. Zvýší-li se touto změnou náklady na dopravu, je prodávající  povinen o nevhodnosti zvoleného způsobu dopravy kupujícího informovat a navrhnout vhodné řešení. Kupující má právo změnu dopravy přijmout nebo od kupní smlouvy odstoupit

Prodávající si vyhrazuje právo navrhnout kupujícímu rozdělení zboží z jedné objednávky do několika zásilek s ohledem na váhu, rozměry, vlastnosti a charakter zboží. O změnách zásilky i způsobu dopravy kupujícího vždy předem informuje.

Prodávající si vyhrazuje právo na naúčtování přepravného (a s ním spojenými logistickými náklady), jestliže kupující nepřevezme jemu adresovanou zásilku (závaznou objednávku) a zároveň prodávajícího neinformuje o odstoupení od kupní smlouvy v zákonné 14 denní lhůtě.


 

Práva z vadného plnění

Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku).

Prodávající odpovídá kupujícímu, že věc při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující věc převzal:

  • má věc vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal, nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
  • se věc hodí k účelu, který pro její použití prodávající uvádí nebo ke kterému se věc tohoto druhu obvykle používá,
  • věc odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
  • je věc v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
  • věc vyhovuje požadavkům právních předpisů.

Nemá-li věc výše uvedené vlastnosti, může kupující požadovat i dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti věci, může kupující požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má kupující právo na bezplatné odstranění vady. Právo na dodání nové věci, nebo výměnu součásti má kupující i v případě odstranitelné vady, pokud nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad. V takovém případě má kupující i právo od smlouvy odstoupit.

Právo z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud kupující před převzetím věci věděl, že věc má vadu, anebo pokud kupující vadu sám způsobil.

Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí. Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí.

Další práva a povinnosti stran související s odpovědností prodávajícího za vady může upravit reklamační řád prodávajícího.


 

Právo kupujícího odstoupit od smlouvy

Pokud je kupní smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku (v internetovém obchodě), má kupující v souladu s § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo bez udání důvodu odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží. Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu odesláno ve lhůtě uvedené v předchozí větě.

V případě, že si kupující přeje dle předchozího odstavce odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dnů, kontaktuje prodávajícího a nejlépe písemně uvede, že odstupuje od smlouvy ideálně s uvedením: způsobu doručení zboží prodávajícímu, číslem objednávky, datem nákupu a číslem účtu pro vrácení peněz.

Odstoupení od kupní smlouvy může kupující zasílat mimo jiné na adresu sídla společnosti, či na adresu elektronické pošty prodávajícího: eshop@tommiland.cz.

V případě, že kupující dle předchozích odstavců odstoupí od smlouvy, vrátí prodávající peněžní prostředky přijaté od kupujícího (kromě částky představující dodatečné náklady na dodání zboží, vzniklé v důsledku kupujícím zvoleného způsobu dodání zboží, který je jiný než nejlevnější způsob standardního dodání zboží nabízený prodávajícím) do 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, a to stejným způsobem, jakým je prodávající od kupujícího přijal, pokud se smluvní strany nedomluví jinak. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží vrátí.

Ustanovení zákona o odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dnů však nelze chápat jako možnost bezplatného zapůjčení zboží. Kupující v případě využití práva na odstoupení od smlouvy do 14 dní od převzetí plnění, musí prodávajícímu do 14 dnů od odstoupení od smlouvy vydat vše, co na základě kupní smlouvy získal. Pokud to již není dobře možné (např. v mezidobí bylo zboží zničeno nebo spotřebováno), musí kupující poskytnout peněžitou náhradu jako protihodnotu toho, co již nemůže být vydáno. Pokud je vrácené zboží poškozeno jen částečně, může prodávající uplatnit na kupujícím právo na náhradu škody a započíst svůj nárok na vrácenou kupní cenu. Prodávající je v takovém případě povinen vzniklou škodu prokázat. Prodávající kupujícímu v takovém případě vrací jen takto sníženou kupní cenu.

U zpětného zaslání peněz v rámci EU bankovním převodem nebo převodem zpět na platební kartu za vrácené zboží s přepočtem na EUR účtujeme poplatek 220,- Kč. Tato částka bude odečtena od hodnoty vráceného zboží.

Na kupní cenu, která má být kupujícímu vrácena, může prodávající započíst své skutečně vynaložené náklady spojené s vrácením zboží.

Právo na odstoupení od smlouvy kupující v souladu s ustanovením § 1837 občanského zákoníku nemá zejména, v případě smluv:

  • o poskytování služeb, jestliže byly splněny s jeho předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a prodávající před uzavřením smlouvy sdělil kupujícímu, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy,
  • o dodávce zboží nebo služby, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli prodávajícího a k němuž může dojít během lhůty pro odstoupení od smlouvy,
  • o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu,
  • o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím,
  • o opravě nebo údržbě provedené v místě určeném kupujícím na jeho žádost; to však neplatí v případě následného provedení jiných než vyžádaných oprav či dodání jiných než vyžádaných náhradních dílů,
  • o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit,

Další informace k odstoupení spotřebitele ve 14 denní lhůtě jsou k dispozici na internetových stránkách prodávajícího http://www.tommiland.cz/.

Prodávající si vyhrazuje právo na zrušení objednávky u zboží označeného pojmem „dočasně nedostupné“ v případě, že zboží již není možné dodat ani nahradit jiným modelem, nebo pokud se jeho cena výrazně změnila a kupující toto před samotným vznikem kupní smlouvy neakceptuje. Prodávající kupujícího o této situaci informuje. Byla-li část nebo celá objednávka uhrazena, budou kupujícímu peníze vráceny na účet.


 

Ochrana osobních údajů

Informace o zákaznících jsou uchovávány v souladu s platnými zákony České republiky a platným nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679. Více informací se dozvíte v sekci Zásady ochrany osobních údajů.

  • Kupující souhlasí se zpracováním těchto svých osobních údajů: jméno a příjmení, adresa bydliště, identifikační číslo, daňové identifikační číslo, adresa elektronické pošty a telefonní číslo (dále společně vše jen jako „osobní údaje“).
  • Kupující bere na vědomí, že je povinen své osobní údaje (při registraci, ve svém uživatelském účtu, při objednávce provedené z webového rozhraní obchodu) uvádět správně a pravdivě a že je povinen bez zbytečného odkladu informovat prodávajícího o změně ve svých osobních údajích.
  • Zpracováním osobních údajů kupujícího může prodávající pověřit třetí osobu, jakožto zpracovatele. Kromě osob dopravujících zboží nebudou osobní údaje prodávajícím bez předchozího souhlasu kupujícího předávány třetím osobám.
  • Osobní údaje budou zpracovávány po dobu neurčitou. Osobní údaje budou zpracovávány v elektronické podobě automatizovaným způsobem nebo v tištěné podobě neautomatizovaným způsobem.
  • Kupující potvrzuje, že poskytnuté osobní údaje jsou přesné a že byl poučen o tom, že se jedná o dobrovolné poskytnutí osobních údajů.
  • V případě, že by se kupující domníval, že prodávající nebo zpracovatel (čl. 9.5) provádí zpracování jeho osobních údajů, které je v rozporu s ochranou soukromého a osobního života kupujícího nebo v rozporu se zákonem, zejména jsou-li osobní údaje nepřesné s ohledem na účel jejich zpracování, může:
                  • požádat prodávajícího nebo zpracovatele o vysvětlení
                  • požadovat, aby prodávající nebo zpracovatel odstranil takto vzniklý stav.
  • Požádá-li kupující o informaci o zpracování svých osobních údajů, je mu prodávající povinen tuto informaci předat. Prodávající má právo za poskytnutí informace podle předchozí věty požadovat přiměřenou úhradu nepřevyšující náklady nezbytné na poskytnutí informace.

Spokojenost našich zákazníků zjišťujeme skrze e-mailové dotazníky provozované v programu Ověřeno zákazníky. Dotazník je zákazníkovi odeslán pokaždé, když na našem e-shopu tommiland.cz nakoupíte, pokud v souladu s § 7 odst. 3 zákona č. 480/2004 Sb. o některých službách informační společnosti zaslání dotazníku neodmítnete. Zpracování osobních dat pro záměr zasílání e-mailových dotazníků provádíme v souladu oprávněného zájmu, kde hlavním cílem je zjišťování spokojenosti zákazníka s nákupem na našem e-shopu. Portál Heureka.cz je zpracovatel zpětné vazby, který dělá analýzu, vyhodnocení, zasílání e-mailových dotazníků i postavení svetchovatelu.cz na trhu. Portálu Heureka.cz pro tento účel předáváme údaje jako je e-mailová adresa nebo informace o zakoupeném zboží. Osobní údaje však nejsou předány žádné třetí osobě pro jiné účely. Zaslání e-mailového dotazníku můžete kdykoli odmítnout prostřednictvím odkazu v dotazníkovém e-mailu. V případě Vaší námitky dotazníkový e-mail nebudeme dále posílat.


 

Zpětný odběr elektrozařízení

Společnost Tommi CZ s.r.o. je držitelem osvědčení o zapojení do systému likvidace odpadů se společnostmi:

EKO-KOM - EK-F00060107 www.eko-kom.cz., ASEKOL s.r.o. - AK-051195 www.asekol.cz, na které se tento zákon vztahuje, jsou tyto poplatky započteny přímo v cenách s DPH za jednotlivou položku.

Potřebné informace o možnostech zpětného odběru použitých elektrozařízení, světelných zdrojů a svítidel Vám poskytnou společnosti:

ASEKOL s.r.o. www.asekol.cz

Informace pro uživatele k likvidaci elektrických a elektronických zařízení (domácnosti)

Uvedený symbol na výrobku nebo v průvodní dokumentaci znamená, že použité elektrické nebo elektronické výrobky nesmí být likvidovány společně s komunálním odpadem. Za účelem správné likvidace výrobku jej odevzdejte na určených sběrných místech, kde budou přijata zdarma.
Správnou likvidací tohoto produktu pomůžete zachovat cenné přírodní zdroje a napomáháte prevenci potenciálních negativních dopadů na životní prostředí a lidské zdraví, což by mohly být důsledky nesprávné likvidace odpadů. Další podrobnosti si vyžádejte od místního úřadu nebo nejbližšího sběrného místa.
Při nesprávné likvidaci tohoto druhu odpadu mohou být v souladu s národními předpisy uděleny pokuty.


Informace pro uživatele k likvidaci elektrických a elektronických zařízení
(firemní a podnikové použití)

Pro správnou likvidaci elektrických a elektronických zařízení si vyžádejte podrobné informace u Vašeho prodejce nebo dodavatele.


 

Náklady na použití komunikačních prostředků na dálku

Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí kupující sám.


 

Závěrečná ustanovení

Vyřizování stížností kupujících zajišťuje prodávající prostřednictvím elektronické adresy eshop@tommiland.cz. Informaci o vyřízení stížnosti kupujícího zašle prodávající na elektronickou adresu kupujícího.

V případě sporu mezi kupujícím spotřebitelem a prodávajícím může spotřebitel využít též možnosti mimosoudního řešení sporu. V takovém případě může kupující spotřebitel kontaktovat subjekt mimosoudního řešení sporu, kterým je Česká obchodní inspekce (www.coi.cz) a postupovat dle pravidel tam uvedených. Více informací o mimosoudním řešení sporů lze nalézt též na stránkách České obchodní inspekce. Zahájit alternativní řešení sporu je rovněž možné prostřednictvím on-line formuláře na stránkách https://webgate.ec.europa.eu/odr/.

Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.

Tyto obchodní podmínky platí ve znění uvedeném na internetových stránkách prodávajícího, v den uzavření kupní smlouvy. Objednávka spotřebitele je po svém potvrzení, jako uzavřená smlouva mezi kupujícím a prodávajícím, archivována za účelem jejího splnění a další evidence a její stav je přístupný kupujícímu. Smlouvu lze uzavřít v českém jazyce. Nákupem zákazník souhlasí se zasíláním obchodních sdělení.

Tyto obchodní podmínky spotřebiteli umožňují jejich archivaci a reprodukci. Momentem uzavření kupní smlouvy kupující přijímá veškerá ustanovení obchodních podmínek ve znění platném v den odeslání objednávky včetně ceny objednaného zboží uvedené v potvrzené objednávce, nebylo-li v konkrétním případě prokazatelně dohodnuto jinak.


Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti dne 1.1. 2019


 

Obchodní podmínky B2B

Platí pro fyzické a právnické osoby, které zboží nakupují v rámci své obchodní či podnikatelské činnosti.

Na aktuální obchodní podmínky se, prosím, informujte na tel.: 382 21 17 21 nebo mob.: 777 77 32 79, popř. emailem: obchod@tommicz.eu.

Pro fajn život mazlíčků

© 2021 Tommiland.cz, Všechna práva vyhrazena