TommiLand - eshop s chovatelskými potřebami - pro fajn život mazlíčků
TommiLand (http://www.tommiland.cz/)
Úvodní stránka » Obchodní podmínky

Obchodní podmínky

OBCHODNÍ PODMÍNKY

Tyto obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodu Tommiland provozovaném společností Tommi CZ, s.r.o. od 20.4.2016.

Obchodní podmínky platné do 19.4.2016 jsou ke stažení zde.

Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího, kterým je společnost Tommi Cz, s.r.o. , se sídlem Za Nádražím 2569, 39701 Písek IČ: 26095700, zapsaná u Krajského soudu v Českých Budějovicích, oddíl B., vložka 13706 a kupujícího (koncový zákazník, podnikatel).

Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky. Je-li smluvní stranou koncový zákazník, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami občanským zákoníkem (č. 89/2012 Sb.) a zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.). Je-li smluvní stranou nikoli koncový zákazník, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami občanským zákoníkem (č. 89/2012 Sb.).

Veškeré nabízené zboží pochází od autorizovaných dovozců a distributorů pro ČR. Je standardní kvality a je na něj poskytována plná záruka dle platných legislativních předpisů a dle záručních podmínek výrobce či dovozce.

Akční internetové nabídky jsou určeny pouze pro koncové zákazníky (soukromé osoby). Neplatí pro fyzické osoby, které zboží nakupují v rámci své obchodní či podnikatelské činnosti.


Vymezení pojmů

Prodávající je společnost Tommi Cz, s.r.o., sídlem: Za Nádražím 2569, 39701 Písek IČ: 26095700, zapsaná u Krajského soudu v Českých Budějovicích, oddíl B., vložka 13706.

Zákazníkem našeho internetového obchodu je kupující. Vzhledem k platné právní úpravě se rozlišuje kupující, který je spotřebitelem (koncový zákazník) a kupující, který spotřebitelem není (podnikatel).

Spotřebitel -   pro účel těchto obchodních podmínek je každý člověk, který mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání uzavírá smlouvu s podnikatelem nebo s ním jinak jedná.

Podnikatel - pro účel těchto obchodních podmínek je každý člověk, který není spotřebitelem.  Za podnikatele se považuje také každá osoba, která uzavírá smlouvy související s vlastní obchodní, výrobní nebo obdobnou činností či při samostatném výkonu svého povolání, popřípadě osoba, která jedná jménem nebo na účet podnikatele


Kupní smlouva

Kupní smlouva vzniká okamžikem odeslání objednávky kupujícím. Prodávající potvrdí objednávku kupujícímu informativním e-mailem. Potvrzení však na vznik smlouvy nemá vliv. Kupní smlouvu lze měnit či upravovat pouze na základě dohody mezi prodávajícím a kupujícím, nebo na základě zákonných důvodů. Uzavřením kupní smlouvy kupující stvrzuje, že se seznámil a souhlasí s obchodními podmínky v plném rozsahu.

Uzavřením kupní smlouvy kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami, včetně reklamačního řádu, a že s nimi souhlasí. Na tyto obchodní podmínky a reklamační řád je kupující dostatečným způsobem před vlastním uskutečněním objednávky upozorněn a má možnost se s nimi seznámit.

Běh lhůty pro vyřízení reklamací je pozastaven v případě, že prodávající neobdržel veškeré podklady potřebné pro vyřízení reklamace (části zboží, jiných podkladů apod.). Prodávající je povinen si vyžádat doplnění podkladů od kupujícího v nejkratší možné době. Lhůta je od tohoto data pozastavena až do dodání vyžádaných podkladů kupujícím.

Prodávající si mimo jiné vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část před uzavřením kupní smlouvy, na základě dohody s kupujícím, v těchto případech: zboží se již nevyrábí nebo nedodává nebo se výrazným způsobem změnila cena dodavatele zboží. V případě, že Kupující zaplatil již část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka převedena zpět shodnou formou, jakou byla provedena úhrada, pokud se prodávající a kupující nedohodou jinak, a k uzavření kupní smlouvy tak nedojde.

Na dárky, které jsou poskytovány zcela zdarma, nelze uplatňovat jakákoliv práva spotřebitele. Takové zboží splňuje podmínky Darovací smlouvy a veškeré normy dle platné legislativy ČR.


Způsob platby

Platbu za zboží je možné provádět v rámci České republiky následujícími způsoby:

 

1)     Dobírkou  

Platíte až při převzetí zboží. Při dopravě  GLS a GEIS je možno platit v hotovosti nebo platební kartou, při dopravě Českou poštou pouze v hotovosti.

2)     Převodem

Po odeslání objednávky Vám bude na Váš email zaslána faktura k platbě převodem s platebními údaji (nejpozději druhý pracovní den od objednání). Zboží je odesláno po připsání částky na náš účet. Vzhledem k bankovním převodům může připsání trvat 1 – 3 pracovní dny.

3)      Hotově 

Platba v hotovosti je možná pouze při „osobním odběru“ v centrálním skladu společnosti.

4)      Online platební kartou 

Přijímáme karty VISA, VISA Electron, MasterCard a Maestro. Tento způsob platby je velice pohodlný a bezpečný (3D Secure řešení). Více informací ZDE.

 

Platbu za zboží je možné provádět v rámci EU následujícím způsobem:

5)     Převodem v rámci EU

Po odeslání objednávky Vám bude na Váš email zaslána faktura k platbě převodem s platebními údaji (nejpozději druhý pracovní den od objednání). Zboží je odesláno po připsání částky na náš účet. Vzhledem k bankovním převodům může připsání trvat 1 – 3 pracovní dny.

6)      Online platební kartou v rámci EU

Přijímáme karty VISA, VISA Electron, MasterCard a Maestro. Tento způsob platby je velice pohodlný a bezpečný (3D Secure řešení). Více informací ZDE.


Způsob dopravy

Zboží zasíláme v rámci České republiky následujícím způsobem:

 

1) Osobní odběr – 0,- Kč

ZOO Drlíčov, Fráni Šrámka 129, Písek 397 01 ZDE.

Otevírací doba: po-pá 8-17:00, so 8-12:00 hod.

Vpřípadě osobního odběru vyčkejte, na předchozí potvrzení emailem, že je Vaše objednávka připravena k odběru.

Úhradu objednávky lze provést na místě pouze v hotovosti, platební karty nepřijímáme. Děkujeme zapochopení.

Tommi CZ s.r.o., Za Nádražím 2569, Písek 397 01 ZDE.

Otevírací doba skladu je v pracovní dny od 7 do 16 hod (v pátek do 15:00 h). V případě osobního odběru vyčkejte, prosím, na předchozí potvrzení emailem, že je Vaše objednávka připravena k odběru.

Úhradu objednávky lze provést na místě pouze v hotovosti, platební karty nepřijímáme. Děkujeme za pochopení.

 

 2) Přepravní službou:

GEIS – platba převodem 92,- Kč

Po odeslání objednávky Vám bude na Váš email zaslána faktura k platbě převodem s platebními údaji (nejpozději druhý pracovní den od objednání). Zboží je odesláno po připsání částky na náš účet. Vzhledem k bankovním převodům může připsání trvat 1 – 3 pracovní dny.

-      doprava v pracovní dny do 24 hodin od expedice

-      doprava zdarma při objednávce nad 490 Kč bez DPH pro spotřebitele

Vyhledání zásilky je možné ZDE.

 

GEIS – platba dobírkou 115,- Kč

Po odeslání objednávky Vám bude na Váš email zaslána faktura k platbě převodem s platebními údaji (nejpozději druhý pracovní den od objednání). Zboží je odesláno po připsání částky na náš účet. Vzhledem k bankovním převodům může připsání trvat 1 – 3 pracovní dny.

-      doprava v pracovní dny do 24 hodin od expedice

-      doprava zdarma při objednávce nad 490 Kč bez DPH pro spotřebitele

-      platba dobírkou v hotovosti nebo platební kartou při převzetí

Vyhledání zásilky je možné ZDE.

 

Česká pošta do 20kg – platba převodem 102,- Kč

Po odeslání objednávky Vám bude na Váš email zaslána faktura k platbě převodem s platebními údaji (nejpozději druhý pracovní den od objednání). Zboží je odesláno po připsání částky na náš účet. Vzhledem k bankovním převodům může připsání trvat 1 – 3 pracovní dny.

-      doprava v pracovní dny do 24 hodin od expedice

-      doba uložení na Vaší poště 7 dní od prvního pokusu o doručení

Vyhledání zásilky je možné ZDE nebo na lince pro zákaznický servis 840 111 244.

 

Česká pošta do 20kg – platba dobírkou 132,- Kč

-      doprava v pracovní dny do 24 hodin od expedice

-      platba dobírkou v hotovosti při převzetí

-      doba uložení na Vaší poště 7 dní od prvního pokusu o doručení

Vyhledání zásilky je možné ZDE nebo na lince pro zákaznický servis 840 111 244.

 

Zboží zasíláme v rámci EU následujícím způsobem:

GEIS do SK – platba převodem/platební kartou 250,- Kč/balík

Do ostatních členských států EU - cena přepravy na vyžádání.

Po odeslání objednávky Vám bude na Váš email zaslána faktura k platbě převodem s platebními údaji (nejpozději druhý pracovní den od objednání). Zboží je odesláno po připsání částky na náš účet. Vzhledem k bankovním převodům může připsání trvat 1 – 3 pracovní dny.

-      doprava zdarma při objednávce nad 3.000Kč bez DPH (doprava 1 ks balíku)

 

Zboží velkého objemu a formátu či křehké povahy (voliéry, klece na fretky, akvarijní komplety apod.) přepravujeme vlastní dopravou při pravidelných rozvozech nebo přepravní službou Geis. O termínech semůžete informovat e-mailem nebo na tel.: 382 21 17 21 nebo mob.: 730 515 429.


Práva z vadného plnění

Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku).

Prodávající odpovídá kupujícímu, že věc při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující věc převzal:

-      má věc vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal, nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,

-      se věc hodí k účelu, který pro její použití prodávající uvádí nebo ke kterému se věc tohoto druhu obvykle používá,

-      věc odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,

-      je věc v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a

-      věc vyhovuje požadavkům právních předpisů.

Nemá-li věc výše uvedené vlastnosti, může kupující požadovat i dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti věci, může kupující požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má kupující právo na bezplatné odstranění vady. Právo na dodání nové věci, nebo výměnu součásti má kupující i v případě odstranitelné vady, pokud nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad. V takovém případě má kupující i právo od smlouvy odstoupit.

Právo z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud kupující před převzetím věci věděl, že věc má vadu, anebo pokud kupující vadu sám způsobil.

Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí. Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí.

Další práva a povinnosti stran související s odpovědností prodávajícího za vady může upravit reklamační řád prodávajícího.


Právo kupujícího odstoupit od smlouvy

Pokud je kupní smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku (v internetovém obchodě), má kupující v souladu s § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo bez udání důvodu odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží. Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu odesláno ve lhůtě uvedené v předchozí větě.

V případě, že si kupující přeje dle předchozího odstavce odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dnů, kontaktuje prodávajícího a nejlépe písemně uvede, že odstupuje od smlouvy ideálně s uvedením: způsobu doručení zboží prodávajícímu, číslem objednávky, datem nákupu a číslem účtu pro vrácení peněz.

Odstoupení od kupní smlouvy může kupující zasílat mimo jiné na adresu sídla společnosti, či na adresu elektronické pošty prodávajícího: eshop@tommiland.cz.

V případě, že kupující dle předchozích odstavců odstoupí od smlouvy, vrátí prodávající peněžní prostředky přijaté od kupujícího (kromě částky představující dodatečné náklady na dodání zboží, vzniklé v důsledku kupujícím zvoleného způsobu dodání zboží, který je jiný než nejlevnější způsob standardního dodání zboží nabízený prodávajícím) do 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, a to stejným způsobem, jakým je prodávající od kupujícího přijal, pokud se smluvní strany nedomluví jinak. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží vrátí.

Ustanovení zákona o odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dnů však nelze chápat jako možnost bezplatného zapůjčení zboží. Kupující v případě využití práva na odstoupení od smlouvy do 14 dní od převzetí plnění, musí prodávajícímu do 14 dnů od odstoupení od smlouvy vydat vše, co na základě kupní smlouvy získal. Pokud to již není dobře možné (např. v mezidobí bylo zboží zničeno nebo spotřebováno), musí kupující poskytnout peněžitou náhradu jako protihodnotu toho, co již nemůže být vydáno. Pokud je vrácené zboží poškozeno jen částečně, může prodávající uplatnit na kupujícím právo na náhradu škody a započíst svůj nárok na vrácenou kupní cenu. Prodávající je v takovém případě povinen vzniklou škodu prokázat. Prodávající kupujícímu v takovém případě vrací jen takto sníženou kupní cenu.

U zpětného zaslání peněz v rámci EU bankovním převodem nebo převodem zpět na platební kartu za vrácené zboží s přepočtem na EUR účtujeme poplatek 220,- Kč. Tato částka bude odečtena od hodnoty vráceného zboží.

Na kupní cenu, která má být kupujícímu vrácena, může prodávající započíst své skutečně vynaložené náklady spojené s vrácením zboží.

Právo na odstoupení od smlouvy kupující v souladu s ustanovením § 1837 občanského zákoníku nemá zejména, v případě smluv:

-      o poskytování služeb, jestliže byly splněny s jeho předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a prodávající před uzavřením smlouvy sdělil kupujícímu, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy,

-      o dodávce zboží nebo služby, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli prodávajícího a k němuž může dojít během lhůty pro odstoupení od smlouvy,

-      o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu,

-      o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím,

-      o opravě nebo údržbě provedené v místě určeném kupujícím na jeho žádost; to však neplatí v případě následného provedení jiných než vyžádaných oprav či dodání jiných než vyžádaných náhradních dílů,

-      o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit,

Další informace k odstoupení spotřebitele ve 14 denní lhůtě jsou k dispozici na internetových stránkách prodávajícího http://www.tommiland.cz/.

Prodávající si vyhrazuje právo na zrušení objednávky u zboží označeného pojmem „dočasně nedostupné“ v případě, že zboží již není možné dodat ani nahradit jiným modelem, nebo pokud se jeho cena výrazně změnila a kupující toto před samotným vznikem kupní smlouvy neakceptuje. Prodávající kupujícího o této situaci informuje. Byla-li část nebo celá objednávka uhrazena, budou kupujícímu peníze vráceny na účet.


Ochrana osobních údajů

Informace o zákaznících jsou uchovávány v souladu s platnými zákony České republiky, zejména se zákonem o ochraně osobních údajů č. 101/2000 Sb. ve znění pozdějších dodatků a předpisů. Kupující uzavřením smlouvy souhlasí se zpracováním a shromažďováním svých osobních údajů v databázi prodávajícího po úspěšném splnění smlouvy a to až do doby jeho písemného vyjádření nesouhlasu s tímto zpracováním.

Kupující má právo přístupu ke svým osobním údajům, právo na jejich opravu včetně dalších zákonných práv k těmto údajům. Osobní údaje je možno na základě písemné žádosti zákazníka odstranit z databáze. Osobní údaje zákazníků jsou plně zabezpečeny proti zneužití. Osobní údaje zákazníků dodavatel nepředává žádné další osobě. Výjimku představují externí dopravci, kterým jsou osobní údaje zákazníků předávány v minimálním rozsahu, který je nutný pro doručení zboží.

Jednotlivé smlouvy jsou po svém uzavření provozovatelem archivovány, a to ve formě elektronické a jsou přístupné pouze provozovateli obchodu.


Zpětný odběr elektrozařízení

Společnost TOMMI CZ s.r.o. je držitelem osvědčení o zapojení do systému likvidace odpadů se společnostmi:


EKO-KOM - EK-F00060107 www.eko-kom.cz., ASEKOL s.r.o. - AK-051195 www.asekol.cz, EKOLAMP KH 002/05-ECZ www.ekolamp.cz , KH 002/05-ECZ www.ekolamp.cz 7/2005sb.,

na které se tento zákon vztahuje, jsou tyto poplatky započteny přímo v cenách s DPH za jednotlivou položku.


Potřebné informace o možnostech zpětného odběru použitých elektrozařízení, světelných zdrojů a svítidel Vám poskytnou společnosti:

ASEKOL s.r.o. www.asekol.cz a

EKOLAM s.r.o. - www.ekolamp.cz

Informace pro uživatele k likvidaci elektrických a elektronických zařízení (domácnosti)

Uvedený symbol na výrobku nebo v průvodní dokumentaci znamená, že použité elektrické nebo elektronické výrobky nesmí být likvidovány společně s komunálním odpadem. Za účelem správné likvidace výrobku jej odevzdejte na určených sběrných místech, kde budou přijata zdarma.
Správnou likvidací tohoto produktu pomůžete zachovat cenné přírodní zdroje a napomáháte prevenci potenciálních negativních dopadů na životní prostředí a lidské zdraví, což by mohly být důsledky nesprávné likvidace odpadů. Další podrobnosti si vyžádejte od místního úřadu nebo nejbližšího sběrného místa.
Při nesprávné likvidaci tohoto druhu odpadu mohou být v souladu s národními předpisy uděleny pokuty.


Informace pro uživatele k likvidaci elektrických a elektronických zařízení
(firemní a podnikové použití)

Pro správnou likvidaci elektrických a elektronických zařízení si vyžádejte podrobné informace u Vašeho prodejce nebo dodavatele.


Náklady na použití komunikačních prostředků na dálku

Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí kupující sám.


Závěrečná ustanovení

Vyřizování stížností kupujících zajišťuje prodávající prostřednictvím elektronické adresy eshop@tommiland.cz. Informaci o vyřízení stížnosti kupujícího zašle prodávající na elektronickou adresu kupujícího.

V případě sporu mezi kupujícím spotřebitelem a prodávajícím může spotřebitel využít též možnosti mimosoudního řešení sporu. V takovém případě může kupující spotřebitel kontaktovat subjekt mimosoudního řešení sporu, kterým je Česká obchodní inspekce (www.coi.cz) a postupovat dle pravidel tam uvedených. Více informací o mimosoudním řešení sporů lze nalézt též na stránkách České obchodní inspekce. Zahájit alternativní řešení sporu je rovněž možné prostřednictvím on-line formuláře na stránkách https://webgate.ec.europa.eu/odr/.

Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.

Tyto obchodní podmínky platí ve znění uvedeném na internetových stránkách prodávajícího, v den uzavření kupní smlouvy. Objednávka spotřebitele je po svém potvrzení, jako uzavřená smlouva mezi kupujícím a prodávajícím, archivována za účelem jejího splnění a další evidence a její stav je přístupný kupujícímu. Smlouvu lze uzavřít v českém jazyce. Nákupem zákazník souhlasí se zasíláním obchodních sdělení.

Tyto obchodní podmínky spotřebiteli umožňují jejich archivaci a reprodukci. Momentem uzavření kupní smlouvy kupující přijímá veškerá ustanovení obchodních podmínek ve znění platném v den odeslání objednávky včetně ceny objednaného zboží uvedené v potvrzené objednávce, nebylo-li v konkrétním případě prokazatelně dohodnuto jinak.


Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti dne 20. dubna 2015


Obchodní podmínky B2B

Platí pro fyzické a právnické osoby, které zboží nakupují v rámci své obchodní či podnikatelské činnosti.

Na aktuální obchodní podmínky se, prosím, informujte na tel.: 382 21 17 21 nebo mob.: 777 77 32 79, popř. emailem: obchod@tommicz.eu.

 


Bookmark and Share

ZOO Drlíčov

Asan

 

 

Celková cena:
0,00 Kč s DPH
0,00 Kč bez DPH
  • tel.: +420 730 515 429
  • e-shop:
  • po-čt 7-15:45
  • pá 7-15:00
  •  
  • osobní odběr:
  • * ZOO Drlíčov
  • Fráni Šrámka 129, Písek
  • po-pá 8-17:00
  • so 8-12:00
  •  
  • * Tommi CZ
  • Za Nádražím 2569, Písek
  • po-čt 7-15:45
  • pá 7-15:00
  • eshop@tommiland.cz
  •  
  • fb tommi qr